marți, 22 februarie 2011

Mădălina Felea a început la şase ani să facă gimnastică artistică


Mădălina Felea a început la şase ani să facă gimnastică artistică, însă visul ei de a merge pe urmele Nadiei s-a întrerupt la 12, când a suferit un grav accident. Acum, tânăra în vârstă de 28 de ani care practică gimnastica la bară, vrea să transforme acest sport în disciplină olimpică
Când Mădălina Felea a ajuns pe scena de la "Românii au talent" şi a spus că specialitatea ei este gimnastica la bară, toată lumea se aştepta să vadă un număr de striptease. Spectatorii însă au avut însă ocazia să asiste la o remarcabilă demonstraţie sportivă, făcută de tânăra al cărei vis de o viaţă a fost să devină gimnastă."Îmi amintesc foarte bine când, într-o zi, mama a venit să mă ia de la şcoală, propunându-mi să aleg între patinajul artistic şi gimnastica artistică. Mă fascina foarte mult ideea de a face toate acele acrobaţii", povesteşte Mădălina, care a practicat gimnastica artisticaă în cadrul Liceului Sportiv din Galaţi. Visul ei s-a întrerupt, din păcate, la vârsta de 12 ani, când a suferit un accident. Era luna august, se afla la ţară la nişte prieteni de familie şi a intrat în casă să întrebe dacă se poate uita la desene animate. În acel moment, s-a întrerupt curentul, nu a mai văzut nimic şi a căzut de la o înălţime de 3 metri în beci, peste un borcan de murături de 15 kg. După căzătură, Mădălina s-a ridicat şi a alergat într-un suflet la mama ei, pentru ca aceasta să nu creadă cumva că a murit.
Are propria şcoală de gimnastică la bară
Când a ajuns la spital, a avut nevoie de 22 de cusături la spate şi 7 la cap şi a trebuit să stea internată trei săptămâni. "În acel moment, medicul i-a spus mamei că sportul pe care îl practic poate fi periculos pentru sănătatea mea", arată Mădălina, care a fost transferată la o şcoală generală obişnuită. "În acea perioadă sufeream foarte mult. Noaptea, până să adorm, mă imaginam la paralele - aparatul meu preferat. Plângeam foarte des, pe ascuns. Nimic nu mă făcea fericită în acea perioadă", îşi aminteşte sportiva. La vârsta de 16 ani, Mădălina a descoperit dansul la bară într-o discotecă din Galaţi, unde a văzut două dansatoare care făceau acrobaţii. "Îmi imaginam elemente de gimnastică la bară, o alternativă a paralelelor", spune ea.
La 19 ani a plecat în Italia, în Sicilia, unde a lucrat ca ospătar în restaurant, după care s-a mutat la Roma, unde a avut un job într-un bar de karaoke. Sătulă de neajunsuri şi dezamăgită că nimic nu-i mergea bine, Mădălina s-a hotărât să se întoarcă în România, dar nici aici viaţa nu arăta prea roz. După alte trei luni s-a întors în Italia, în Sicilia, unde, cu multe eforturi, a reuşit să-şi deschidă o şcoală de gimnastică la bară. S-a lovit de multe prejudecăţi pentru că toată lumea credea că face striptease."Aceea sală era un fost depozit şi mi-au trebuit 7 luni să pot să o transform în ceea ce îmi doream eu. Visul meu părea împlinit dar nu a fost aşa. Lucrurile nu mergeau aşa cum speram eu să fie, probabil din cauza mentalităţii oamenilor din Sicilia", povesteşte Mădălina. Atunci şi-a dat seama că trebuie să facă o schimbare şi în 2009 s-a mutat în Milano. Aici şi-a inchiriat o sală, unde are constant 25 de cliente care vor să înveţe gimnastica la bară şi poate, în acest fel, să îşi plătească datoriile lunare. În acelaşi timp, ca să poată să se menţină în formă şi să îşi perfecţioneze exerciţiile, a instalat o bară profesională în casa în care locuia. " Visul meu pentru gimnastica artistică s-a spulberat, dar asta nu înseamnă că se va repeta acelaşi lucru şi cu gimnastica la bară. Ceea ce îmi doresc este ca această disciplină să ajungă la Jocurile Olimpice", spune Mădălina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu