vineri, 4 martie 2011

Elena Borbel canta o piesa de la Pink

38 comentarii:

Anonim spunea...

a cantat bine! Pacat!

emarian spunea...

merita sa mearga mai departe

Desteptu' spunea...

NU merita, trebuia sa cante si ea pe un negativ, nu direct pe piesa unde se auzea mai mult Pink(originala) decat ea...

James spunea...

Cum a intrat baba aia dinaintea ei cu costumul ala de pinguin si ea n-a putut intra?! Chiar mi-a placut mult personalitatea ei...merita sa mearga mai departe ! Dar cum a zis cineva mai sus a facut si o greseala,trebuia sa puna decat negativul cu funhouse si sa cante ea ! Voce avea ! Pacat !

Anonim spunea...

Dobitoci.

Anonim spunea...

Fata era talentata cu adevarat. Cei doi, Andra si Mihai, au fost penibili si au dovediti ca nu merita sa stea ins caunele alea. Cum pot sa judece doi oamnei chiar trei prin extensie un moment muzical cand nici unul dintre ei nu are studii solide de specialitate in bransa? Rusine!

Anonim spunea...

Nu inteleg deloc de ce Andra si Mihai au zis nu. Doar pentru ca avea tatuaje ? Avea o voce excelenta si nu ar trebui sa fie eliminata pentru tatuaje sau semnele pe care le face. Nu mi se pare corect ca a fost eliminata. Era foarte talentata.Avea o voce minunata. Eu credeam ca Andra si Mihai merita respect , dar m`am inselat.

Anonim spunea...

merita sa mearga mai departe era super tare..

Unknown spunea...

ESTE GENIALA ACEASTA FATA! Mare pacat!

Unknown spunea...

Pacat ca nu putem sa o incurajam sa-si continue visul!

Anonim spunea...

Merita sa mearga mai departe...Andra a luat o decizie proasta

Anonim spunea...

de ce au spus Nu? pentru ca a cantat pe piesa originala si s-a mai si incurcat. asa ca...

Anonim spunea...

Ce-mi plk atitudinea ei :)) Foarte tare :P

Anonim spunea...

suuuuuupppper atitudine :X:X

Anonim spunea...

are voce frumoasa da pnm .s-a incurcat akolo nu ar fii trebuit sa cante direct pe piesa asta a dus la eliminarea ei imi pare rau pt ea are o voce super .pacat

Anonim spunea...

A fost simpatica si a cantat bine. Pacat ca au eliminat-o.

T spunea...

sincer mie mi-a placut foarte mult cum a cantat, s-a vazut ca traia muzica si melodia in sine. ideea este ca ea s-a simtit bine, s-a distrat, si nu a meritat sa fie judecata dupa cum arata sau dupa aparente. putea sa cante si pe negativ, insa pink nu se auzea mai mult decat ea, si avand in vedere ca a castigat mai multe concursuri de karaoke, arata ca are experienta. faptul ca stie sa cante la pian de 10 ani, la chiatara de 5 si la tobe de trei, arata ca este pasionata de muzica si ca vrea sa-si faca un viitor din acest lucru. si-a ratat sansele la romanii au talent, mai mult din cauza perfectionismului lui mihai si ipocriziei de care a dat dovada. dupa parerea mea cred ca el are impresia ca este cel mai bun si ca el merita sa fie unde a ajuns. da, poate ca merita insa pe obiectul pe care el este specializat, adica dansul, nu peste toti si toate. eu cred ca are multe de spus dar cateodata ar cam trebui sa mai si lase de la el, pentru ca oameni talentati ca aceasta "pink" rateaza un concurs care le-ar fi putut schimba viata. eu consider ca a cantat super bine , mai ales ca melodiile lui pink sunt foarte grele. nu merita sa fie eliminata si cred ca juriul a facut o greseala.

Anonim spunea...

Mda ...ce pot spune decat ca cei ce jurizeaza de obicei sunt obisnuiti cu pupincurismul...nu s-a aplicat in cazul de fata ceea ce a dus la excluderea ei ... eliminarea s-a datorat din caza atutidinii rebele. Consider ca ca totusi la un moment dat tocmai aceasta atitudine o va promova ..
Succesuri iubita ..pup, Mara.

Anonim spunea...

mie mi-a placut f mult..pacat ca au eliminat-o!sper sa mai aud de ea..

Anonim spunea...

Pai daca a mers mai departe ala care s-a imbracat in vampir si a dansat, sapt trecuta, atunci mai da-o naibii de treaba ca putea sa mearga si ea mai departe. :l

Gigel spunea...

E bn ca au eliminat'o!!

Anonim spunea...

Loooooooool

Anonim spunea...

As vrea sa o revad insa nu gasesc postari video pe internet...Mie mi-a placut. Cei din juriu ar trebui sa tina cont si de reactia salii...a celor din jur...Eu spun ca merita inca o sansa, de ce nu???!!! Am vazut-o cantand pe viu la Imperium pub in Sibiu. Are voce puternica, buna si prezenta scenica aparte. Mihai Petre ar trebui sa nu -i mai vada pe toti in acelasi mod. trebuie sa recunoasca ca nu toti oamenii sunt la fel. Eu una mi-as dori , ca in privinta ei juriul sa revina...

Constantin Ionut spunea...

sincer sa fiu ... fata are voce...dar avea acel tupeu cai mare .... dupa ce ca a cantat pe piesa direct sa mai si incurcat :|

Supo spunea...

Chiar se gasea asa greu un negativ la melodia asta =)) ? Si mai are si un tupeu nebun fata asta, in locul lui Mihai Petre si al juriului, daca mi-ar fi aratat degetul mijlociu i-as fi expediat cateva picioare in fata. Are doua tatuaje si se crede buricul pamantului, sa fim seriosi, au fost fachirii care au venit cu copilul pe scena, astia sunt oameni talentati, ce fac lucruri mult mai dificile decat cantatul.

Anonim spunea...

Are vocea frumoasa...dar totusi trebuia sa gaseasca si ea negativul si atitudinea care a avuto chiar nu mi-a placut..Ce a primit a meritat..

Anonim spunea...

a facut playback

Anonim spunea...

si asta zice tot "au avut succesuri ":))

Anonim spunea...

te ador, mihai :)):))

Josh spunea...

SUPER TARE TIPA / INTERPRETARE, MISCARE SCENICA NESANSA EI A TINUT DE POPONARII DIN JURIU

Anonim spunea...

cine canta melodia si cum se cheama.....?

Anonim spunea...

pink funhouse melodia(treaba e ca nu trebuia sa intrerupa melodia asta denota neprofesionalism
daca esti la un concert si unii tipa sau eu stiu asta inseaman ca artistu trebuie sa faca ca ea..
a meritat duppa parerea mea respingerea poate dupa un pic de educatie poate o sa reuseasca in final si poate alege un negativ nu un cover.

Anonim spunea...

nebunatica.Am vazut-o cantand la Imperium pub in Sibiu si are voce puternica si atitudineee, pacat. A avut o zi proasta:)

Anonim spunea...

mai sincer....atitudinea a fost problema....adica acum pe bune,nu vii aici,tu,o aproximativ "nimeni" sa ai atatea aere....oamenii au fost sinceri....te-ai incurcat.....asta e.....a reactionat putin cam prea "violent"....frate trebuie sa fim deschisi si la lucrurile bune care se spun despre noi,dar si la critici....daca ea nu a putut suporta cateva critici atunci inseamna ca trebuie sa mai creasca putin....ant btw are 16 ani???? gizas....la 16 arata putin cam prea...matur?....doar fizic...pentru la psihic mai are de lucrat. :) peace!

Anonim spunea...

mai sincer....atitudinea a fost problema....adica acum pe bune,nu vii aici,tu,o aproximativ "nimeni" sa ai atatea aere....oamenii au fost sinceri....te-ai incurcat.....asta e.....a reactionat putin cam prea "violent"....frate trebuie sa fim deschisi si la lucrurile bune care se spun despre noi,dar si la critici....daca ea nu a putut suporta cateva critici atunci inseamna ca trebuie sa mai creasca putin....and btw are 16 ani???? gizas....la 16 arata putin cam prea...matur?....doar fizic...pentru la psihic mai are de lucrat. :) peace!

Anonim spunea...

nu stiu ce sa zik....mi-a placut tare mult de ea dar si andra are dreptate................mihai petre...hmmmmmmmm....fara comentariu...:x

Anonim spunea...

cam dusa fata

Anonim spunea...

elena borbel : parerile sunt impartite... playback nu am facut, orice nagitiv de calitate nu midi are "backing vocals"... care doar un cunoscator stie, atitutine.. hm.. la 16 ani sa nu fi pupincurist e un lucru mare zic eu...voi.. treaba voastra :)) niciodata nu o sa poti multumii pe toata lumea, daca pararile sun 50 % pozite si 50% negative e bine, esti pe drumul cel bun.
Am 21 de ani acuma, iar asta nu ma impedicat sa imi traiesc visul.
multumesc tututor. pt tot :)
va pup, va iubesc si va respect !
peace !
ElenaB.

Trimiteți un comentariu